Saturday, May 16, 2015

ביקורת על Questomania - מתקפת הזומבים

הביקורת המלאה לפניכם. בשביל סיכום, גללו לסוף העמוד.



קווסטומניה הוא מרכז קטן ומפואר שיכיל בקרוב 5 חדרים מאוד מושקעים. המקום נמצא בקומת המרתף של מגדל גינדי ברחוב החשמונאים ונראה מאוד מסודר ונקי. במקום יש כל מיני צעצועים שונים ומשונים ואביזרי אווירה מוצגים לראווה.

אם זאת הפעם הראשונה שלכם, תבורכו על ידי טריילר מושקע, הסבר קצר בוידאו וצוות נחמד ושמח לעזור.



החדר הוא חדר לינארי ומאוד מושקע מבחינת תמה וסיפור. העיצוב והעלילה של החדר הם הנקודות המרכזיות בחוויה, בלי לגרוע מהחידות עצמן שאמנם לא רבות במספר אבל מעניינות ושונות מאוד מחדרים אחרים שהיינו בהם. בניגוד לחידות ההגיון והפאזלים הפיזיקלים של שאר החדרים, פה הכוונה היא להכניס אותך לעלילה ולגרום לך לחשוב כאילו אתה באמת נמצא במצב המתואר בסיפור, ואיך אפשרי להשתמש בסביבה שלך ובחפצים שמסביבך בצורה הגיונית כדי להתקדם ולבסוף לצאת. מאוד חשוב במקרה הזה באמת לנסות להכנס לתוך המשחק ולא רק לחשוב בצורה לוגית חידתית.


את החדר סיימנו ב33 דקות. הוא לא היה קשה מאוד אבל גם לא קל מדי. התמה והסיפור מאוד הכניסו אותנו לאווירה והחידות עצמן היו מאוד הגיוניות והוגנות. צריך לשים לב שהחדר מלא בהמון אביזרים דקורטיביים וכדאי להתמקד במשימה הבאה כל פעם ולא לאבד את עצמכם לדעת בחיפושים. החדר הוגן ויוביל אתכם בצורה אורגנית דרך החידות אם תחשבו נכון ותהיו ערים לכל הפרטים הקטנים. ולבסוף, קיבלנו צמידים מגניבים על זה שסיימנו מהר יחסית.

סיכום:
הדירוגים הם מ1 עד 5.
רמת קושי - 2 - לא מאוד קשה אבל בהחלט מאתגר. צריך לחשוב ולהיות חדים מאוד.
הוגנות - 5 - המשחק הוגן. כל החידות מובנות בצורה חכמה ומובילות אחת לשניה.
חידות - 3 - רמת החידות היא טובה. הן מאתגרות אבל לא קשות ברמה שתשבור לכם את הראש.
תמה - 5 - פשוט להרגיש בתוך הסיפור. מהצלילים ועד התפאורה וסיפור הרקע.
נטול ציד מפתחות * - 1 - אין באמת ציד מפתחות, אבל יש המון תפאורה ואפשר להיאבד בתוך זה.
תלות בידע קודם - בחדר יש תלות בשפה, אך הצוות משנה אותה בהתאם לקבוצה שמגיעה אז לא תהיה בעיה.





מחיר לארבעה: 340 ש"ח באמצע השבוע עד ארבע וחצי אחה"צ, 390 בסוף שבוע ובאמצע השבוע אחרי ארבע וחצי אחה"צ

עיר: תל אביב



במשפט: סיפור נהדר, אווירה חזרה, חדר מאתגר.






* ציד מפתחות - חיפוש מפתחות או חפצים אחרים בצורה אקראית בחדר וללא הכוונות ע"י סריקה שיטתית של כל דבר בחדר. אמנם הניקוד הוא גבוה על פחות ציד מפתחות אבל זה עניין של טעם ויש אנשים שאוהבים את הריגוש שבלמצוא דברים בחדר. מתאים במיוחד לילדים שיתקשו עם החידות אבל יאהבו לחפש דברים בחדר.

No comments:

Post a Comment